Известие

Collapse
No announcement yet.

Загуба на мощност и нестабилни обороти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Загуба на мощност и нестабилни обороти

    Здравейте, колеги! Направо на проблема: Днес сутринта запалих, изчистих си стъклата и влязох в колата и изгасих мотора преместих ключа на позиция PARK (дълга история), върнах го обрато и веднага запалих, но мигновено мотора угасна. Така на 2-3 пъти, като накрая с припомпване на газта я задържах и така отидох на работа, колата не набира плавно и се затормозява от време на време, а когато изключа от скорост оборотите играят в диапазон от 300 до 1300 приблизително, но при продължителен престой се закрепват.
    Съмнявах се за некачествено гориво, за първи път заредих в ЕКО вчера, но днес досипах 98-ца и в началото имаше подобрение, но впоследствие... Колата е на 89000км. от първи собственик на 84 години, с гарантиран произход и всичко работи съвсем правилно по нея, утре ще я диагностицирам, но не спирам да се чудя, какъв е проблема. Изчетох доста, но се обърках повече, за това моля тук, конкрето за моя проблем изкажете вашето мнение, а аз ще съм безкрайно благодарен!
    П.П Има ли вариант да е от ключа все пак да попитам?
    И да разкачах клемите на акумолатора за около час, а сега цяла вечер ще стои пак така.
    Алфа Ромео 156 1.8т.с. 144к.с. 2000г.
    Лека и безаварийна от мен!

  • #2
    Щом работи правилно за какво и е диагностика?Не е от ключа.Най вероятно дебитомер.Може и ламбда сонда, стъпково моторче доста има изписано по проблема.Трябва ти читав диагностик който знае да разчита показанията и да визира проблема а не да сменя едно след друго че билета за филма е скъп.Ще е добре да пише в данните ти от кой край си за да те насочат към съответния човек в населеното място.Прегледай тези теми - http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=37927
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #3
      Благодаря, за бързия отговор колега, но да кажа, колата не работи правилно (оборотите играят). Изчетох много страници от въпросния линк и ще започна с почистване на различните елементи и връзки, преди да се втурна към смяна на каквото и да било, а първото, което бих сменил е горивния филтър. Ще споделя как съм я излекувал, за да съм полезен на други, като мен (май не са малко).
      Лек ден за сега и благодаря отново за отговора!

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от pabul Покажи съобщение
        а първото, което бих сменил е горивния филтър.
        Принципно тва би било последното което би сменил, по простата причина че няма горивен филтър........Ако го е направила изведнъж и преди е била добре, вероятноста проблема да е електрически, било то кофти връзки, релета и прочее е по голяма......не че изведнъж не може да ти лъхне дебитомера, но все пак.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Здравейте, отново! Точно това, че го направи изведнъж ме накара да започна с почистване на различни елементи. Започнах с дросела и завърших с него, просто защото колата стана друга набира гладко, и в движение по инерция си държи около 1300 оборота, а като спра на място пада на около 950 може би. Не бързам да се радвам, защото хората казват,че това трае около 2-3 дена, но наистина имаше много и лепкави черни сажди около клапата по диаметъра, но и по контура на самата клапа. Накарах колегата да натине газта и при отворена клапа и почистих ръбчето, както споменах. Използувах мокри кърпички с надпис БЕЗ АЛКОХОЛ и аромат на пъпеш ако има значение Може би това се е получило от мъглите, заради влажния въздух, но смятам да сменя въздушния филтър и да купя спрей за почистване на карбуратор, за да почистя по добре дросела. Дано това подейства, както при мен така и при всички колеги, но не 2-3 дни, а поне 20-30 години
          Успех на всички с решаването на проблема и дано след 2-3 дена следващият ми пост да е положителен!
          Благодаря на отзовалите се! Не знаех, че нямам горивен филтър, извинете ме за невежеството ми

          Comment


          • #6
            А дано.Сигурно е от пъпешовия аромат.Аз тая процедура я правя като откача акумулатора и на ръка отварям дросела.не знам дали има смисъл ма за по-сигурно.Профилактично си огледай двата маркуча дето влизат преди и след дросела, най вече под декоративния капак на мотора откъдето излизат.Напукват се незабелижимо точно там.След дебитомера не трябва да има пропуски на въздух.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • #7
              Благодаря, за отговора и съвета отново! Ще проверя. Иначе днес на първа при опит за по рязък старт се позамисли на един два пъти, но като цяло издържа на тестовете, на които я подложих, а и не мисля, че почистих клапата по-най добрия начин така, че утре дано намеря тези спрей-ове за карбуратори и да имам време.
              Лека и безаварийна позелавам!
              Пак ще пиша идните дни, за да съм по-полезен.

              Comment


              • #8
                Обещах, че ще пиша, като мине малко време, та смятам, че моментът настъпи и: Проблемът изчезна и всичко е било от горивото зареждам само на Лукоил, а от тогава и пробемът, първо затихваше, после все по - рядко се появяваше и накрая изчезна. Колата си върви добре и ускорява плавно (да не чуе рогатия). Смених въздушен филтър, дроселът е почистен със спрей за карбуратор, с помощта на четка за зъби, а аз съм щастлив. Ако някой реши, че правя реклама - ок, но при мен това проработи, виждам, че много хора имат този проблем, ако искате пробвайте. Дали ще ги дам парите на тая или оная бензиностанция ми е все едно, стига да ми е добро горивото, аз обаче в ЕКО няма да стъпя, ако не съм на як зор.

                Лека и безаварийна от мен, и благодаря на всички отзовали се!

                Comment


                • #9
                  Да, на ЕКО и аз не стъпвам, доста отдавна.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment

                  Working...
                  X